life is to short

Inte hunnit eller haft ork till att blogga på sistone, haft fullt upp helt enkelt!
Vart en vända till Göteborg i helgen, hälsat på våran kära vän Emil :) helt okej helg, dock inte vad vi förväntat oss men vi lärde oss att kapsa, och det gjort våran helg!

Igår blev jag en systemmyndig tjej, som idag har handlat på systembolaget alldeles själv för första gången, tjoho!

Och nu har jag nyss kikat idol med Sandra och fått upp min enorma tavla som knappt fick plats i bilen. Packat upp det mitt nya fia med hutt och luffarschack med snaps :)

för övrigt så är det 1månad med min älskling idag, dock är han lika söt o snäll som vanligt och spelar nhl & dricker öl med killar istället, sånt är livet :)
Tack och hej.



Ps. Sandra och jag samlar numera på kapsyler till helgen, då vi ska kapsa, så har någon ett par eller en drös med kapsyler så hör av er;)

Kommentarer
Postat av: sandra

vi borde typ gå på stan med nå burkar och ha en stor skylt där det står "stöd våra kaps helger" :D

2010-09-17 @ 13:35:03
URL: http://saaand.blogg.se/
Postat av: gabbiii

hahaha, klockrent! det får vi börja med;)

2010-09-19 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0